Doel

We gaan een systeem bouwen dat ERP (Enterprise Resource Planning), CRM (Customer Relationship Management), PAM product asset management, PIM (Product Information Management) en DAM (Digital Asset Management) combineert. Dit systeem helpt ons om alle informatie over onze klanten, producten, diensten en digitale middelen efficiënt te beheren op één plek.

Bij het ontwikkelen van een ERP/CRM-systeem voor de zorgsector is het essentieel om te begrijpen dat de zorg unieke uitdagingen en eisen met zich meebrengt. De zorgsector heeft unieke eisen, zoals strikte privacyregelgeving en variabele zorgprocessen, die in het ontwerp moeten worden meegenomen met vergoeding stromen van veel zorgaanbieders zoals verzekeraars en gemeenten.

Login met Demo en Demo2024

 

Allereerst wat willen we bereiken, welke voordelen?

  1. Alles op Eén Plek: Door alle informatie centraal te houden, kunnen we sneller gegevens vinden en beheren. Dit bespaart tijd en moeite.
  2. Betere Klantenservice: Met het CRM-gedeelte kunnen we klantgegevens en hun geschiedenis gemakkelijk volgen. Dit helpt ons om beter in te spelen op hun behoeften en wensen, wat leidt tot tevreden klanten.
  3. Effectief Product- en Assetbeheer: PIM zorgt ervoor dat alle productinformatie consistent en nauwkeurig is.
  4. Product asset management helpt ons om middelen zoals producten-apparatuur (objecten) goed te beheren, wat kostenbesparend werkt.
  5. Gemakkelijk Beheer van Digitale Inhoud: Met DAM kunnen we al onze digitale bestanden zoals afbeeldingen, documenten en video’s eenvoudig opslaan en terugvinden, wat de ondersteuning voor medewerkers.
  6. Lagere Kosten: Door open-source technologie te gebruiken, besparen we op dure softwarelicenties en kunnen we het systeem precies aanpassen zoals wij dat willen.
  7. Flexibiliteit voor de Toekomst: Het systeem is eenvoudig uit te breiden of aan te passen als onze behoeften veranderen, zodat we niet vastzitten aan een bepaalde oplossing.
  8. Betere Samenwerking: Teams kunnen gemakkelijker informatie delen en samenwerken, wat de productiviteit en efficiëntie verhoogt.
  9. Beter inzet van medewerkers op basis van kennis en functie, door toewijzing in planning taken op 1 plek
  10. Snellere en Betere Beslissingen: Met actuele en nauwkeurige gegevens kunnen we sneller beslissingen nemen die beter aansluiten bij onze bedrijfsdoelen.
  11. Delen van informatie naar de klant via portal, simpel en helder mijn omgeving

Met deze voordelen willen we onze processen verbeteren, de klanttevredenheid verhogen en de groei van ons bedrijf ondersteunen.

Vergelijkbare berichten