SERVICE 3.0
Klantontwikkeling
Met ontwikkelingen als smartphones, sociale media, mobiele connectiviteit, big data en spraakanalyse hebben bedrijven meer mogelijkheden om de klantervaring te verbeteren dan ooit tevoren.Â
Niet alleen dat … klanten verwachten dat ook.
Helaas slagen veel bedrijven er niet in om de tools die nu bestaan te benutten, goed te beheren en te laten samenwerken, wat meestal resulteert in een reeks frustrerende, onsamenhangende transacties die klanten wegjagen. (pleistergedrag)
Service 3.0 biedt klant begeleiding met functionaliteiten uit de eerste hand die werken.Â
Service 3.0 bevat bevat een innovatief raamwerk voor klantervaring en een stapsgewijze routekaart, die de klant laten zien hoe nieuwe diensten en producten kunnen worden ontwerpen en geleverd. Tegelijkertijd eerlijke klantverwachtingen leveren en een effectieve strategie voor klanttoegang creëren en implementeren; de stem van de klant vastleggen en benutten om prioriteiten te stellen en producten, diensten en marketing te verbeteren; en gebruik CRM-systemen, geavanceerde statistieken en andere tools om klanttevredenheid te leveren.
De beste bedrijven bieden naadloze ervaringen, lijken te weten wat klanten willen voordat ze het zelf weten … terwijl anderen mooie portal-pagina’s opzetten en vervolgens de bal laten vallen.
Â












Om te starten heb ik een paar demo open source programma's aangebracht in de cloud op een eigen server.
Kies je applicatie
ERP Systeem DB
Meld u aan bij het CRM-ERP-1 Systeem.
MEDTEK
ERP Systeem YF
Meld u aan bij CRM-ERP-2 Systeem MEDTEK.
Ticket systeem DB
Meld een vraag of storing, zie de status van je ticket, of zie al jouw tickets.
Enquête maken
Natuurlijk wil je weten hoe je het doet bij klanten, meten is weten
Youtube
Natuurlijk wil je een eigen kanaal voor klanten, instructies voor extern en intern.
MEDTEK cloud
Je documenten, handleiding beschikbaar stellen online in de cloud. Met eigen server. Veilig en gemakkelijk