SERVICE 3.0

Met ontwikkelingen als smartphones, sociale media, mobiele connectiviteit, big data en spraakanalyse hebben bedrijven meer mogelijkheden om de klantervaring te verbeteren dan ooit tevoren. 

Niet alleen dat … klanten verwachten dat ook.

Helaas slagen veel bedrijven er niet in om de tools die nu bestaan te benutten,  goed te beheren en te laten samenwerken, wat meestal resulteert in een reeks frustrerende, onsamenhangende transacties die klanten  wegjagen. (pleistergedrag)

Service 3.0 bevat  bevat een innovatief raamwerk voor klantervaring en een stapsgewijze routekaart, die de klant laten zien hoe nieuwe diensten en producten kunnen worden ontwerpen en geleverd. Tegelijkertijd eerlijke klantverwachtingen leveren en een effectieve strategie voor klanttoegang creëren en implementeren; de stem van de klant vastleggen en benutten om prioriteiten te stellen en producten, diensten en marketing te verbeteren; en gebruik CRM-systemen, geavanceerde statistieken en andere tools om klanttevredenheid te leveren.

De beste bedrijven  bieden naadloze ervaringen, lijken te weten wat klanten willen voordat ze het zelf weten … terwijl anderen mooie portal-pagina’s opzetten en vervolgens de bal laten vallen.

Service 3.0 biedt klant begeleiding met functionaliteiten uit de eerste hand die werken. 

Medtek
SpelenPlay
Norway Timelapse
Iceland Timelapse
SpelenPlay
Hoofding laag
Hoofding laag

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Iceland Timelapse
SpelenPlay
Berlin Timelapse
SpelenPlay
London Timelapse
SpelenPlay
PlayPause
previous arrow
next arrow
Medtek
Norway Timelapse
Iceland Timelapse
Iceland Timelapse
Berlin Timelapse
London Timelapse
previous arrow
next arrow

 

Je bent op zoek naar een veilig solide toekomstgericht platform, waar je klanten en medewerkers kunt verassen met minimale invoer en toch alles op 1 plek. 1 pakket met alle basisvoorzieningen rondom je klant. Van product tot levering, van vraag tot oplossing! Vanuit dit denken zijn er natuurlijk al heel veel systemen op de markt. Grote spelers, kleine spelers. Goede ondersteuning, sterke platforms.

Service 3.0 biedt klant begeleiding met functionaliteiten uit de eerste hand die werken. 

Op dit moment zie je dat het Open Source model steeds meer wint aan terrein, samen delen is samen beter worden. Dat de pakketten volwassen zijn en innovatief wil ik hiermee testen en beoordelen. We hebben een aantal pakketten gehost op onze eigen server, dit voor ervaring en testdoeleinden.

 

  • Flexibel en efficiënt bedrijfsbeheer overal ter wereld, maakt niet uit waar je bent. 
  • Veilige omgeving voor data, nu en in de toekomst, database bescherming en brute attack
  • Responsive en webbased,overal toe te passen tablet, computerscherm, ja zelfs op je telefoon,  maakt niet uit welke browser,
  • Eenvoudige rollen en rechten structuur
  • Nederlandstalige veldnamen, de benamingen moeten aangepast kunnen worden naar juiste terminologie naast bestaande velden, updates mag dit niet verstoren, hulpfuncties met toelichting op veldnamen
  • PIM Product Management integratie
  • Volledige CRM integratie
  • Kennisbanken zowel voor producten als proces moeten aanwezig zijn, kennisbank producten te delen met klanten
  • TCO levenscyclus beheer voor assets, voorspelbaar waarde en vervangingsadviezen assets 
  • E-mail integratie en chat integratie vanuit je systeem
  • Projecten (mensen en uren) als we ergens mee bezig zijn dit kunnen inzien op project, voortgang, resources, uren
  • Planmodule logistiek en service d.m.v. GPRS
  • Dashboards met widget uitvoering centraal en individueel in te regelen
  • Incidenten management (bedrijf en klant)
  • Service PIO Periodiek Inspectie en Onderhoud
  • Klantenportal met inzage afgenomen producten en actieve assets
  • Etc… 

 

Om te starten hierbij een aantal programma's die aangebracht zijn op een eigen server in de cloud.

Kies je applicatie

ERP Systeem DB

Meld u aan bij het CRM-ERP-1 Systeem.
MEDTEK

ERP Systeem YF

Meld u aan bij CRM-ERP-2 Systeem MEDTEK.

Ticket systeem DB

Meld een vraag of storing, zie de status van je ticket, of zie al jouw tickets.

Enquête maken

Natuurlijk wil je weten hoe je het doet bij klanten, meten is weten

Youtube

Natuurlijk wil je een eigen kanaal voor klanten, instructies voor extern en intern.

MEDTEK cloud

Je documenten, handleiding beschikbaar stellen online in de cloud. Met eigen server. Veilig en gemakkelijk

close

Oh hallo daar, welkom bij MEDTEK 👋
Het is leuk je te ontmoeten.

Meld je aan om elke maand geweldige inhoud in je inbox te ontvangen.

We spammen niet! Lees ons privacybeleid voor meer info.